29.05.2010

Aynı a Ş k gibi ...

Aynı a Ş k gibi ...
O kadar güzel hayallerim,isteklerim,düşüncelerim vardı ki
anlatmaya hatta yazmaya bile kıyamıyorum.
Çok güzeldi,bana özeldi,seninle ikimize özeldi.En önemlisi de bu sen ve ben ikimize özel olması kısmı.

Zaten doğuştan çok sevdiğim o büyülü şehir; o şehri daha da heyecanlandırabilen,güzelleştirebilen bir insan bir aşk vardı,hayallerimi süsleyen,hayata tutunma sebebim olan ve herşeye rağmen mutlu olma sebebimdi...
Ve gerçekten çok sevdiğim,tüm yoğun duygularımı bir arada yaşayabildiğim bir insandı!
En önemlisi inanmıştım,güvenmiştim,sevmiştim.Eveettt belkide şimdi çok basit bunlar ama bana göre çok zor, kolay gibi dursalarda bir insanın başına gerçek anlamda çok nadir gelen şeyler. ve Aynı a ş k gibi ...

Şimdi bu insan bunları kendi yarattığı gibi kendi bozdu yapacak hiç birşey kalmadı.Şimdi yani inanması,yeniden güvenmesi,yeniden sevmesi o kadar zor ki ! ve
Aynı a ş k gibi...

Hiç yorum yok: